• მთავარი
  • ჯილდოს შესახებ
    • შერჩევის კრიტერიუმები
    • შერჩევის პროცესი
    • ჟიური
    • სააპლიკაციო ფორმა
    • ნომინირება
    • ხშირად დასმული კითხვები
  • სიახლეები
  • ათეულთა კლუბი
    • საუკეთესო ათეული 2022
    • საუკეთესო ათეული 2021
    • საუკეთესო ათეული 2020
    • საუკეთესო ათეული 2019
    • საუკეთესო ათეული 2018
    • საუკეთესო ათეული 2017
  • გამარჯვებულები
  • სპონსორები და მხარდამჭერები
  • რესურსები
    • კრიტიკული აზროვნება
  • გალერეა
  • კონტაქტი
Tprize
    • მთავარი
    • ჯილდოს შესახებ
      • შერჩევის კრიტერიუმები
      • შერჩევის პროცესი
      • ჟიური
      • სააპლიკაციო ფორმა
      • ნომინირება
      • ხშირად დასმული კითხვები
    • სიახლეები
    • ათეულთა კლუბი
      • საუკეთესო ათეული 2022
      • საუკეთესო ათეული 2021
      • საუკეთესო ათეული 2020
      • საუკეთესო ათეული 2019
      • საუკეთესო ათეული 2018
      • საუკეთესო ათეული 2017
    • გამარჯვებულები
    • სპონსორები და მხარდამჭერები
    • რესურსები
      • კრიტიკული აზროვნება
    • გალერეა
    • კონტაქტი

    გიორგი ჭაუჭიძე

    გიორგი ჭაუჭიძე

    • ავტორი Tprize.GE
    • თარიღი ივლისი 25, 2019

    გიორგი ჭაუჭიძე მუშაობს ქალაქ მარნეულის მეორე საჯარო სკოლაში ქართული ენისა და ისტორიის მასწავლებლად. იგი ოც წელზე მეტია მასწავლებელია და მათგან თხუთმეტი წლის განმავლობაში სხვადასხვა არაქართულენოვან სკოლაში ასწავლის, ძირითადად ეთნიკურ სომხებსა და ეთნიკურ აზერბაიჯანელებს. გიორგის მიაჩნია, რომ ქართული საგანმანათლებლო სისტემის ყევლაზე აქტუალური სფერო სწორედ არაქართულენოვანი სკოლებია.

    მისი მთავარი პრინციპი შეიძლება გამოიხატოს შემდეგი ფრაზით: “ჩვენი თავისუფალი განვითარება ჩვენს ერთიანობასა და ჩვენს ტრადიციაშია”. სკოლა მოსწავლეთა თავისუფალი განვითარების ადგილი უნდა იყოს, სადაც ყველა საქართველოს მოქალაქეს, განურჩევლად ეთნიკური და სხვა გასხვავებულობისა, ექნება მზრუნველი დამოკიდებულება ერთმანეთისადმი. შესაბამისად, ყველაზე ეფექტური სწავლება არის ასეთი დამოკიდებულების ჩვენება, რადგან სიყვარულის სწავლება შესაძლებელია სიყვარულის გამოხატვით, თავისუფლების სწავლება შესაძლებელია თავისუფალი ქმედებებით, პატივისცემის სწავლება შესაძლებელია პატივისცემის ჩვენებით. გიორგი ჭაუჭიძე ცდილობს ასეთი მიდგომებით იმუშაოს თავის მოსწავლეებთან.

     

    მისთვის მნიშვნელოვანია სწავლებაში გააცოცხლოს ის იდეები და მიდგომები, რომლებსაც ნერგავდა იაკობ გოგებაშვილი. გიორგი ჭაუჭიძე წლების განმავლობაში სწავლობს დაწყებით საფეხურზე კითხვისა და წერის სწავლების საკითხებს და მიაჩნია, რომ გოგებაშვილისეული მიდგომების რეანიმაცია უნდა მოხდეს არა მხოლოდ მისი “დედაენების” საფუძველზე, არამედ მისი პედაგოგიური პუბლიცისტიკის შესწავლის შედეგად.  ამ მიმართულებით მუშაობისას იგი პირველკლესელებთან იყენებს კითხვის სწავლების ისეთ თანამედროვე მეთოდებს, რომლებიც სრულად შეესაბამება გოგებაშვილის სულისკვეთებასა და მიდგომებს და რომლებიც ჯერჯერობით არ არის პოპულარული საქართველოში. მისი ერთ-ერთი მიზანი ამ მიდგომების პოპულარიზაცია, ფართო საზოგადოებისთვის გოგებაშვილის უკეთ გაცნობაა. გიორგი ჭაუჭიძე ოცნებობს იმაზეც, რომ ამ მიდგომების მიხედვით შეიქმნას ჩვენი არაქართულენოვანი სკოლებისთვის აზერბაიჯანულის, სომხურისა და რუსული ენების სახელმძღვანელოები.

    არცთუ მცირე გამოცდილების შედეგად გიორგი ჭაუჭიძეს დაუგროვდა საკმაო პედაგოგიური ცოდნა, რასაც იგი წლების განმავლობაში უზიარებს როგორც მოსწავლეებს, ასევე თავის კოლეგებს. მისი საქმიანობა კოლეგების პროფესიული განვითარების მიმართულებით სხვადასხვა პროგრამის ტრენერის პოზიციიდან ფარავს მთელი საქართველოს რეგიონებს და მოიცავს მრავალფეროვან მიმართულებას.

    გიორგი ჭაუჭიძის დამოკიდებულებები საგანმანათლებლო საკითხებისადმი, განათლების პოლიტიკისა და ზოგადად პოლიტიკისადმი გამოირჩევა არაერთგვაროვანი, შემოქმედებითი დამოკიდებულებით. ამას იგი ხშირად საჯაროდაც გამოხატავს თავისუფალი და იუმორნარევი სტილით, რაც მოწონებას იმსახურებს ხოლმე მის კოლეგებსა და  საზოგადოებაში. აღსანიშნავია ისიც, რომ იუმორითა და ირონიით იგი საკუთარ თავსაც უდგება არცთუ იშვიათად.

     

    ბიოგრაფია

    გიორგი ჭაუჭიძე დაიბადა 1975 წლის 30 ნოემბერს ჭიათურაში. 1992 წელს ჭიათურის 1-ლი სკოლის დამთავრების შემდეგ სწავლობდა თსუ-ს ისტრიის ფაკულტეტზე, რომელიც დააასრულა 1997 წელს. 1996 წელს დაამთავრა ამავე უნივერისტეტის მეორადი ფაკულტეტი სამართალმცოდნეობის სპეციალობით. 2013-15 წლებში ილიას სახელმწიფო უნივერისტეტში სწავლის შედეგად მიენიჭა განათლების ადმინისტრირების მაგისტრის კვალიფიკაცია.

    გიორგი 1997 წლიდან საგანმანათლებლო სფეროშია, 1998 წელს მსახურობდა საქართველოს შეიარაღებული ძალების შემადგენლობაში, ხოლო 2004 წლიდან არაქართულენოვანი სკოლების მხარდაჭერის სხვადასხვა პროგრამაში მუშაობს. აღსანიშნავია მისი საქმიანობა საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტსა და მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტში ტრენერის პოზიციაზე.

    წლების განმავლობაში არასამთავრობო სექტორთან თანამშრომლობით განხორციელებული აქვს ათეულობით პროექტი, რომლებიც გულისხმობდა ახალგაზრდობისა და სასკოლო საზოგადოების მხარდაჭერასა და განვითარებას.

    2014 წლიდან დაქორწინებულია ნათია ტრაპაიძეზე, რომელიც ასევე მასწავლებელია ერთ-ერთ არაქართულენოვან სკოლაში.

    • Share:
    author avatar
    Tprize.GE

    წინა სიახლე

    მიხეილ ცქვიტაია
    ივლისი 25, 2019

    შემდეგი სიახლე

    ციცინო გობაძე
    აგვისტო 13, 2020

    დაკავშირებული სიახლეები

    კ
    ვებინარები მასწავლებლებისთვის
    25 იანვარი, 2023
    MAK00407
    2022 წლის მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს მფლობელია როლანდ შავაძე
    8 ოქტომბერი, 2022
    Best dating sites for over 50
    26 სექტემბერი, 2022

    Many local newspapers had online personals in the mid 1990s but were bought out by these big dating sites. From some of the comments it really shows how desperate dating sites are for money that they even advertise in comment …

    სიახლეები

    Tprize.GE
    სექტემბერი 25, 2018

    მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს 2017 წლის საუკეთსო ათეულთან თანამშრომლობა გრძელდება

    Education WordPress Theme by ThimPress. Powered by WordPress.

    • Privacy
    • Terms
    • Sitemap
    • Purchase